Super mammor!

Haha en kul grej när jag va inne på br och slog in presenterna.
Jag står och slår in den första presenten, och jag är verkligen inte känd för att slå in presenter snyggt!
Så ställer sig en annan mamma brevid, hon hade kanske 10 paket hon skulle slå in och jag hade 3.
När jag väl är klar med min första så ser jag att hon bara har två kvar!
Och när jag är halvklar med den andra så är den andra super mamman med ca 5 presenter också klar!
När jag äntligen va klar och ...ja inte så himla nöjd efter ca en halvtimme haha så hade 5 super mammor slagit in alla sina presenter redan!
Och dom hade fler än mig!

Hur fan bär dom sig åt???
Har dom 12 ungar som fyller olika månader så dom slår inte 10 presenter varje måndan  i flera års tid!!!!!??
Nej jag fattar inte!
Plus att dom blev mkt mkt mkt mkt snyggare än mina haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0