Snart är det jul

Varje år så har jag alltid längtat till jul, jag har alltid önskat att få ha en jul så som på tv.
Med hela familjen och massa mat och bara mysa och fira tsm.
Tyvär har jag knappt någon kontakt med min familj, bara mamma.
Har inte ens kontakt med min syster, bara om vi råkar träffas på stan eller hos mamma.

Förra året så firade vi jul hos min moster, blev inte direkt som jag hade förväntat mig.
Mina kusiner som ska framstå som perfekta och min moster som verkligen domenirar sin undergivna stackars man.
Dom började bråka och moster fick mamma att gråta haha.
Vilken jul.
Och i år så blir det nog julfirade med Stefans familj, det ska nog bli kul men det kommer iallafall inte kännas rätt.
Det är ju inte direkt min familj, bara +familj.
Kanske därför jag själv vill ha många barn och så.

Jag har massa mostrar och morbröder kusiner och syskon och fastrar och farbröder.
Men den ända som jag pratar med och håller kontakt med är mamma...
Jag känner inte min familj, hälften vet nog inte ens om att jag har barn.

När jag blir äldre så ska jag ha en sån där tv jul, bjuda vänner och familj och fira och mysa.


Hur vill ni fira jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0