Mitt bästa tips !

Det här är mitt absoluta bästa tips som jag kan ge till alla mamma och pappor, och kommer väl hands i nästan alla sammanhang.

Om det va jag?
Tänk alltid om det va jag?!

Det är 35 grader ute en sommardag och du undrar om du ska ta på din 2 månaders bebis en tjocktröja.
Om det va du, skulle du vilja ha en tjocktröja på dig?

Du ska ge din 6 månaders son hans kvällsvälling, han åt inte upp kvällen innan så du värmer den och ser honom den ist för att göra en ny.
Om det va du, skulle du vilja ha gammal sur välling som stått framme i ca ett dygn?

Förstår ni vad jag menar?

Det är lätt att komma ihåg och har nästan alltid dom rätta svaren.

Sen så bara för att du kanske klarar dig med bara en t-shirt på vintern när det är 15- grader så gör inte barnet det.

DET ÄR DÄRFÖR JAG SÄGER NÄSTAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0