Min dröm

Min största dröm är att hitta en karl som vill leva med mig resten av våra liv, ha många barn och bo i ett hus.
Ha hund och katt kanske en kanin eller en hamster, nej usch ingen kanin eller hamster fyfan :O
Men en stor familj, sisådär 4-5 barn kanske fler.
I ett stort hus på landet, och att jag sen kan sitta på min veranda och tänka tbx i livet och veta att jag gjort allt jag kunnat och att mina barn har fått en bra uppfostrand en utbildning och ett bra liv.
Och en jävla massa barnbarn att skämma bort!
Ojoj det lätt dyrt....


Men det är något jag verkligen längtar efter och vill med mitt liv!


Jag tror jag hellre vill ha en padda ist för en hamster....


Vad är din dröm?

Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Jag vill också leva ungefär sådär!!! :D Bästa livet!

2010-11-08 @ 13:38:16
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0