Kaos och Harry

Nu är jag äntligen klar.
kom hem för 2 timmar sen och allt va kaos.

Igår va det iallafall fest, och så klart som på alla fester finns det en människa som ska förstöra.
Jävla idiot, nej han släpper man aldrig in igen.
men förutom det så vare kul:P
Efter festen här så blev det efterfest hos nån snubbe i Bomhus.
Och jag hade så klart dom perfekta skorna på mig NOOOT!
Tog taxi hem till Jossan och sov där, tack gode gud att hon hade ett par skor jag fick låna annars skulle jag inte ha några fötter kvar vid det här laget.
Hem till moder min, stannade där hela dagen tills jag och Fiiah gick på HARRY POTTER <3
För er som inte har sätt den nya så kan jag säga att den va NÄSTAN lika bra som alla andra, tycker det är lite drygt att dom inte släpper hela filmen direkt och att det förstör den lite.
Men då skulle den vara jävligt lång.

Sen till moder igen och hämta Elvira, hem och lägga unge och STÄDA.
Det är det värsta med att ha fest hemma, det är JAG och bara JAG som får städa upp all skit haha.
Jaja sånt är livet.

Nu väntas burgare och makaroner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0