John Blund!

Åh snack om att vara trött!!!
Har verkligen inte fått någon sömn alls inatt, Elvira vaknade ca var 40de minut sen kl 00:00 inatt.
sen så har hon nu vart vaken sen 6 imorse, men har äntligen fått henne att sova.
Fattar inte vrf hon vaknade hela tiden, hon brukar ju inte dricka välling på nätterna längre men inatt fick hon en flaska.
Men det va efter 4 timmars försök att hon skulle sova hela natten, ah jo visst 2 timmar sov hon!
Får se hur länge hon sover nu då, hon va verkligen övertrött!

Iallafall så är det mor/barnggrupp idag, och jag ska självklart dit.
Skönt  att Elvira får lek ruset av sig då.

Snacka om att det är vinter nu WOOHOO!
Ska ta och köpa mig en pulka sen så jag och elvira kan ut och åka lite.

Här har ni lite bilder :)





Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Alltså guuud, hon är ju såååå sööööt!



Sv: Jag tycker inte Anna Wahlgrens sov-metoder borde uppmuntras av bvc! Små bebisar ska inte ligga på mage!! :P

2010-11-17 @ 22:05:14
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Det är ju svårt att göra något åt det när man själv sover, men det har kommit fram forskning som visar att barnen löper större risk att dö i plötslig spädbarnsdöd om de ligger på mage, Anna Wahlgren vet det och tycker att det räcker med ett andningslarm.. Bara det tycker jag gör henne opålitlig. Hade det varit bäst för människobebisar att sova på mage hade de inte kunnat dö av det.



Isac vände sig också själv till mage ett tag, då är det ju en annan sak, men Anna W tycker ju att man SKA ha barnen på mage och att det är det enda rätta. Jag tror att risken minskar när de är ett par månader, så jag brydde mig inte när Isac la sig så själv, för då var han stor nog att "klara det".



Alla tycker olika, det är helt okej, men jag tycker det är konstigt att folk kan tycka det är "bra" med saker som det finns forskning som påvisar att det kan vara (alla som ligger på mage dör såklart inte) farligt.

2010-11-17 @ 22:59:10
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0