Jiipyy :)

Hallå hallå!
Ser att jag börjar få en hand full läsare, några som har hittat tbx till min blogg kanske eller är det bara nya?

Har nyss kommit hem från hemköp, köpa en pirog till mig själv och liet gotta tills ikväll.
Snart kommer Jenny hit och hämtar sitt smink som hon glömmde förra helgen.
Och sen kommer Mathilda och ska försöka sno min glass....som kommer vara slut innan hon sätter foten innan för dörren haha.
Det va grymt länge sen jag åt glass men känner att idag så förtjärnar jag det ;)

Josef har blivit hämtad nu iallafall så nu är vi helt ensam igen, ja ett litet tag iallafall.

Vill ni veta det värsta med att flytta hemmifrån??
Man är alltid själv!
Ja om jag bortser från Elvira.
Det är på kvällarna som jag känner mig mest ensam, Elvira somnar ju lååångt förre mig nu så det blir liksom tråkigt och tyst.
Tur att man får sällskap av Henkke ikväll/natt då :D

Kommentarer
Postat av: Evelina Kiviranta

Jag får väll komma o hälsa på om nätterna då! ;D <3

2010-11-06 @ 15:44:40
URL: http://kiiwilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0