Jävlar vad kläder!

Gud vad bra det kändes, jag hade värkligen makten!
NI skulle art med på hm idag när jag shoppade kläder till Elvira för hennes presentkort.
Kollar runt lite och någon mamma och pappa gnäller över att 129 för didan och dantan är för dyrt, så kommer jag som bara plockar på alla söta fina kläder jag ser som finns i Elviras storlek och tar med det till kassan.
Hela barnvagnshandtagen fullt med kläder, och man ser hur alla andra mammor och pappor kollar med avund.
1760... något blev det, och utan att blicka så betalade jag, det känndes så skönt och jag va så stolt över att verkligen få shoppa loss till Elvira!
Visseligen la jag till 200 kr men det gör absolut inget!
Fan vad kläder  hon har nu!
Speciellt byxor, jag va verkligen på hugget idag när det gällde byxor.
Och så fin hon blir i allt!

Iallafall så möte vi Jossan och Jimmy på stan och åkte sedan hem till mig, dom fick äta lite glass och kakor har så jävla mkt kvar sen igår!

Och så fick Elvira sin present, fast den va mer till mig 3 fina foton på Elvira och en kalender med Elvira.
Jag blev så glad att jag blev tårögd!
Ska ta kort på det så får ni se sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0