Hemma från presentshopping.

Nu är vi hemma sen ca 20 min.
Vi har vart på br och köpt åresenter till Elviras 1års dag.
En sån där hund som hoppar och skäller,en mickrofon som spelar musik och som man kan sjunga i, och en mobil som låter.
Inte så mkt, men jag ville inte köpa allt för mkt heller utan vänta och se vad hon får på kalaset.
Plus att hon har så himla mkt leksaker ändå så.

Gick hem till mormor en sväng också och käka.
Sen ner på stan igen och träffade Linnea och Danne, vi diskuterade lite angående onsdag-fredag.
Jag opereras ju på torsdag, och det är dom som ska vara barnvakt.
Men dom lär sova här redan på onsdagen för jag ska vara på sjukan kl 7 PÅ MORGONEN!
Snacka om tidigt!
Och så är dom här hela tiden tills på fredag, då jag kommer hem.
JAg spenderar natten på sjukan.
Iallafall när jag kommer hem så finns det ingen tid till att vila eller klaga över den onda.
nej då jävlar är det full rulle att planera och köpa hem en massa till kalaset.
Baka tårta och sånt, om jag inte köper färdiga....eller glass ?
Ja vi får se hur det blir!

Imorgon så ska vi till BVC och göra läkarundersökning, sån där 1 års kontroll.
Med spruta och skit, men det går nog bra.
Elvira har blivit så tålig sen hon börja resa sig upp.

Nu ska jag väcka unge så hon sover inatt!


Så här glad blev hon när jag sa att vi skulle köpa presenter till henne haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0