bilder

Det är 3 snitt och massa stygn jag har i munnen, 1 på vardera sida i kinden och så ett fett stortt runt hela tandköttet på överkäken!


Igår innan operationen.

Flygplanet i handen, fick en åvanför armvecket också.

Där har dom precis satt i dropp!

Hemma efter operationen, något svullen!

Mmm sexi mama ;)
Haha

Som tur är jag bara öm och har inge ont alls, om jag nu inte nyser eller garvar.
Mamma och Stefan har Elvira inatt och kommer hit strax förre kalaset, och jag har inte ila de minsta på hela dagen.
Först kom mamma och hämta mig från sjukan och åkte direkt till affären och köpte glass MED MERA!
Sen hem packa upp, betala räkningarna.
Stan och köpa födelsedagsklänning till Elvira, och så hittade vi en jätte fin julklänning!
och så ett linne och spettskläning till mig, och ett par nya skor!!!
Och en till leksak!

Sladden till min kamera har Elvira tuggat sönder men ska köpa en ny nu i helgen, så bilderna på hennes kalas kommer inte upp imorgon.

Men nu ska Micke och Robban hjälpa mig att blåsa upp balonger eftersom att min blåsförmånga suger just nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0