Torsdag!

Ja det blev inte mkt sömn inatt heller, först vaknade hon kl 1 då hade hon bajsat, sen kl 4 då skulle hon ha välling sen kl 6 då hade hon bajsat igen och skulle vara vaken en liten stund men somnade med mig i soffan strax efter!
Men mamma gav mig lite sovmorgon fakstikt och DET UPPSKATTADE JAG!!!


Imorgon är det jul om ni kanske har missat det??
Haha, då kl 10 på morgonen ska vi till Stefans Syrra och äta.....Frukost?
Sen senare på dagen ska vi eller ja på kvällen ska vi ditt och äta julmiddag och ha det mysigt!!!

Jag köpte en till julklapp tilll Elvira idag, ett sätt med kastruller och slevar i metal hahah hon älskade det så klart!!!

Men nu ska jag ta Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0