Svar på tal!

Jag fick en kommentar på fb som jag tänkte ta och reda upp här!

"Vadå för sjuk för att ta hand om Elvira, hur fan kan man vara för sjuk att ta hand om sitt eget barn?!?!?
Ska din mamma ta henne varje gång du blir sjuk elr?"




Ja va helt enkelt väldigt sjuk, jag kunde ju knappt gå på mina egna ben.
Och om jag inte ens kan ta hand om mig själ hur ska jag då kunna ta hand om Elvira.
Jag låg i sängen nästan hela dagen om jag nu inte va tvungen att gå på toa eller ta en alvedon.
Det skulle inte vara rättvist mot Elvira heller om hon hade stannat med mig, hon är värd det bästa och just den dagen kunde jag inte jag inte ge henne det.
Alla kan bli sjuk och alla andra gånger jag vart sjuk så har jag haft henne helt själv.
Men om du skulle kunna ta hand om ett barn när du har 39,8 graders feber, och knappt kan röra dig så varsågod.
Jag är iallafall glad att jag har mamma och Stefan som ställer upp för mig, speciellt när det gäller Elvira <3


Kommentarer
Postat av: Nadia

Bry dig inte om ärkemongon som kläcker ur sig sådan där idioti! Det är bara avundsjuka och deras egna tragiska liv som talar!



Klart fan det är bättre för ett litet barn att vara med någon som har ork och energi för dom om föräldern eller föräldrarna blir sjuka!



:)

2010-12-14 @ 19:45:13
URL: http://nadiahill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0