Sorry!

Va verkligen inge datasugen igår, helt slut ikroppen va ja.
Låg bara på soffan hela dagen!
Vi va hemma från dagis igår och idag också.
Idag har hon inge feber men känndes som att det inte va någon ide att åka dit idag.
Och på måndag så har dom lucia!
Så nu måste i köpa lucia kläder ju!!

Och jag har en jätte rolig sak att berätta jag är så lycklig!
Men tyvär så kan jag inget säga än!!!!!
och det suger för jag vill bara ropa ut det över hela världen!!
Men det får vänta ett litet tag ! :(

Idag är det fredag för er som inte visste?
Vem håller inte reda på fredagar???
Och jag ska ju på fest idag då, Annika fyller 19 år....Någon som vet vad man kan köpa till henne? FÖRSLAG!?!?

Elvira tyckte att det passade jätte bra att vakna kl 5 imorse, och vara vaken fram tills nu!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde jag skulle dö för att jag va så jävla trött, men det gjorde jag inte;)
haha
Kass humor jag vet -.-

Ja nej nu så ska jag städa "som vanligt" sen bär det av till staden för att kolla runt lite sedan till moder jord och lämna tösen.

Kanske man kan flörta till sig sovmorgon också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0