Sjukhustet.

Godmorgon ...eller inte!
Elvira va sjuk igår också..sov hela dagen.
Först vaknade hon kl 9, somnade kl 11, vaknade för att vi väckte henne kl 2, somnade kl halv 4 vaknade igen kl 11 på kvällen.
Hjärtat såg ut som det skulle hoppa ur bröstet på henne, knallröd om kinderna, orkade knappt hålla upp huvudet, kokhet!
hostig och snuvig, ringde till rådgivningen för jag va orolig, hon har aldrig reagerat så här starkt på feber.
visst att hon var mer trött och lite hängig, men hon har då allafall lek och busat OCH ätit mat!
På 2 dygn så har hon fått i sig 4 flaskor välling, det är allt!
Så vi fick åka in eftersom jag sa att hon va svår att väcka, vilket hon va!
Jag försökte flera gånger för att få henne att dricka något eller äta men hon ville inte vakna.
Ett tag vågade jag inte gå in i henne rum för jag trodde nästan att hon va död.
Jag peppade mig själv i kanske en halvtimme innan jag vågade mig in, och pusta ut när jag hörde henne andas.

Väl inne på sjukhuset blev hon pigg i kanske 10 min, dom vägde henne och lyssna på lungorna och kolla i öronen och så.
Stick i fingret också. Men allt såg bra ut som tur va.
Men usch vad häning hon har vart nu fyfan!
Men hon mår bättre nu tack o lov lilsnuttan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0