Så jävla läskigt!

Jag verkligen hatar sånt här!

Inne på en av alla mina jävla sidor jag har så är det en kille som har skrivit till mig och säger att jag är snygg och typ säger hej och sånt där vanligt skit som man alltid skriver, men så skriver han också att han har sätt min på affärn för någon vecka sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





JAG HATAR SÅNT FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIGT LÄSKIGT ATT FOLK VET VEM JAG ÄR OCH JAG INTE HAR EN BLEKASTE OM VEM FAN DOM ÄR!
OCH MÄNNISKAN HAR INGEN BILD PÅ SIG HELLER SÅ JAG VÅGAR INTE GÅ UTANFÖR HUSET!

Och de är inte första gången någon skriver till mig oh säger att dom har sätt mig!
Nej jag ska nog hålla mig inne härdanefter!!!



Har det någosin hänt er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0