Moder jord och kussen

Ja gott folk, sitter hemma hos min mamma nu och har vart här sen någon timme tbx.
Ska snart ge Elvira lite pannkaka och sedan dra mig hemmåt.
MIn kusin och hans flickvän va här nyss.
Dom kunde inte komma och fira Elvira när hon fylde 1 men dom kom idag och gav henne 2 presenter.
Ett sett med en klänning och byxa.
Lite stora men då har hon att växa i.
Och så en bok. "ekorn satt i granen"  :D




Haha på vägen hit så såg jag en liten rolig grej, av någon anledning så kollade jag upp mot fönstrena på huset här och då såg jag en blomma utanför fönstret på fönsterrecket ^
Ni kanske inte det är så kul men jag fick mig då ett gott skratt!

Skönt att vara så lätt road!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0