Må bra medicin!!!

Va på sjukan idag och gjorde en efterkontroll, oh allt såg bra ut.
Spände även tandställningen, och klagade över smärtan.
Har så grymt ont och kan inte sova om nätterna.
Men nu har jag tack o lov fått "må bra medicin" så jag hoppas på en lång och skönt natt!

För övrigt så hade mamma Elvira natten tills idag, är helt slut i hela kroppen och hoppades på lite mer sömn men icke då.
Sov kanske max en timme på hela natten....
Va hos mamma tills Mor o barn gruppen började, och de va röj som vanligt.
Tycker det är lite kul att se hur Elvira beter sig, i vanliga fall är hon mammig inte överdrivet men som typ alla barn men när vi är på mor o barngruppen så totalt skiter hon i mig och bara röjer hela tiden.
Enda gången hon bryr sig om mig är om hon är hungrig.....ja och om det inte finns matrester under bordet..
Det är där hon brukar hålla till hahha, äta allt som dom andra tappar!
"som en liten hund"

Sen så drog vi över till Jenny och spenderade resten utav dagen/kvällen där.
Hon dansa med Willma, busa med Othilia och badade med dom.
Dom va så söt alla 3 när dom satt i badkaret och busa.
Och Elvira totalvägra äta mat, eller ja tills jag åt mat då....
Som vanligt, mammas mat smakar bäst.
Hon ska ALLTID äta MIN MAT!
Suck, lite små drygt men men.

Nu så ska jag ta sista tabletten för idag och sedan sova lite, det är brustablett och smakar helvete!
Jag + lagliga droger = <3 hahh, ta det som ni vill ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0