Konkurs!

snart orkar jag inte mer!
Serriös, det spelar ingen roll vad jag än gör så grinar eller gnäller hon!
sitta i knä, sitta på golvet, leka,bada, äta, stå, ligga, vila,sova, ALLT!
Jag fattar inte vad fan det är för fel!
Och det är inte att hon har ont....HOPPAS JAG !
Men det låter inte som det och på henne kropps språk ser det inte ut som det heller.
utan det är mer trots, och att inget är/blir som hon vill.
Säger man tex nej till henne då går hela världen under.
Eller om hon för en gångs skull är tyst och leker snällt så ska man byta blöja på henne nej då går världen under också.
Minsta lilla förändring och det blir världens liv!!!
Och hon har aldrig vart så här förr, ALDRIG!
Men när hon är på dagis är hon hur snäll som helst!!
Är hon trött på mig eller vad fan är det?
Vill hon inte vara med mig????
För det är bara med mig hon är så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0