Jävla snögubbe...!

God kväll!
idag va vi på dagiset som sagt då.
Och allt gick bra som igår.
Det kommer verkligen inte bli några problem att lämna henne på dagis sen!
"shit...min unge har börjat på dagis!"
Iallafall så åkte vi ner på stan efteråt, gick och kolla lite och åt mat.
Mamma kom och gjorde oss sällis när vi åt.
Sen följde Elvira med moder jord till Åhlens för jag skulle till tandläkaren.
Och vill ni veta en sak?
Min  glugg mellan tänderna ska bli MINST 4 MM TILL!!
Jag tror jag dör....
Det kommer verkligen se ut som att en tand är borta!!

Jaja det blir nog bra sen ska ni se.

Drog hem till stefans föräldrar/syrra och jag fick en massa krimskrams som dom inte ville ha kvar :P
Det uppskattas!

Eller ja förutom den där jävla äckliga irriterande SJUNGANDE SNÖGUBBEN!
Som börjar sjunga för de minsta lilla :(
Jag brukar inte bry mig om saker som låter men den där jäveln fyfan.
Nej  den får bara stå här som prydnad!




Imorgon blir det dagis igen, men dock inte lika länge.
Det är ju mor/barn grupp imorgon och eftersom att det är Elviras sista gång där nu när hon fyllt 1 så tänker vi gå dit iallafall.
Nästa onsdag ska bara vi mammor träffas och äta julmat, jag kommer verkligen sakna hela gänget!
Men jag kommer ju börja skolan och Elvira kommer gå på dagis.....
"jag kan fortfarande inte fatta att hon har börjar på dagis"
Plus att vissa av dom som går där umgås jag ju med ändå.
"Partymorsorna"
haha.

Apprå på party så blire partay på fredag!
Min vän Annika från mor/barn grupp "vi va kompisar innan också" fyller år så de måste firas!


Kommentarer
Postat av: sofia

Men gud vilken liten docka du har, vad söt hon är!!

2010-12-07 @ 21:20:04
URL: http://sofiajanssonsliv.blogspot.com
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

På torsdag är vi med i FRIDA tidningen, missa inte det!kram/ Skoliosbloggen<3

2010-12-07 @ 21:20:19
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0