Jag som hade längtat :(

Fan för mig själv att vara sjuk just idag, det va ju lucia på Elviras dagis idag.
Jag hade ju t.o.m köpt en peppakaks klänning till henne som hon skulle ha idag, och så ska jag självklart vara sjuk bara för de !
Jag som hade längtat så mkt tills den här dagen :(

Iallafall så har jag nog åkt på nå jävla virus trodde helsocentralen.
Och det finns inget man kan göra åt det, man ska bara t det lungt och ta hand om sig själv.

Stefan kommer snart och hämtar mig, jag sover hos dom inatt eftersom jag fortfarande är för sjuk att ta hand om Elvira själv men jag klarar inte av att inte ha henne!

Och så otroligt jävla hungrig är jag också, skulle lätt kunna smälla i mig typ 10 hamburgare!
Men igår när jag äntligen fick i mig nå mat så kom det ut lika snabbt.:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0