Har ni sett?

Har ni någonsin verkligen tittat på vintern?
Har ni sätt hur vacker den egentligen är, den kommer från ingenstans och bara täcker vårat land med ett vitt och mjukt täcke.Eller när snön falller ner från himelsen och solen lyssen på flingorna.
Det är så otroligt vackert!
Och så är det kul att man kan se sin andedräkt hhaha!
Min är alltid grön konstigt nog....
"Skämt åt sido"

Men jisses vilken trött tös vi hade här nu, hon har knappt sovit något på dagen och jag behövde bara ta på henne så somnade hon.
Lillsnuttan!
Hoppas denna natt blir bättre än den igår....hon vaknade HELA tiden, för att hon hosta, kunde inte andas med nappen i munnen för att hon är så täppt i näsan, hon tappa nappen, mm.
Tillslut så fick hon sova med mig i soffan, men kan inte påstå att jag sov då direkt!
UNGEN VET HUR MAN TAR PLATS!!!
Haha, men det blir nog bättre inatt !

Jahap nu är det snart jul, är det bara jag som tycker att det vart väldigt väldigt VÄLDIGT lite julskit på tv????
Jag tror jag har sätt någon enstaka julprogram på tvn!
Men det ska bli sofft!
Och kul nu när Elvira är större och kan vara med!
Jag har köpt pussel till henne i julklapp Shhhyyy! säg inget till henne! LOVA??
Ja och så de där tallrikarna som jag köpte idag men de fick hon lite tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0