Dagis, Jenny, Pulka!

Tjoohooo!
Idag så va vi på dagis igen, och som sagt så stortrivs Elvira!
Inte ett enda pip mer än glada pip ger hon ifrån sig, och nu är Inskolningen typ klar.
På Måndag så ska jag bara vara med en pytte stund för att sedan få åka hem utan henne!
Efter att vi va på dagiset så åkte vi hem till Jenny, och vi gick ut med ungarna och åkte pulka.
Det va väl sisådär, verken jätte kul eller jätte tråkigt tyckte Elvira.
Vi åkte hem till Jenny sen igen efter pulkåkningen!
Det har vart en väldigt trevlig dag faktiskt, och inte så mkt skrik och gnäll av Elvira idag men då har vi ju vart på dagis och vart med Jenny oh hennes ungar hela dagen.


Vad händer imorgon då?
Själv ska jag över till Jossan och Jimmy på lite god mat och sånt skit haha.
Och jag skulle vara finklädd????
MEN JAG HAR JU FAN INGET RENT!!
Jaja få tvätta i badkaret haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0